2019年2月20日 星期三

隨身攜帶的皮膚分析師|Gratus Skin Snap

「如果有專業皮膚分析師一直跟進自己的肌膚狀況,提供合適產品的建議就好啦~」
成日都好想改善下自已膚質,又唔知從可入手好~
平時都會用好多類型既護膚品,好多時用用下就會放棄,因為用肉眼睇真係唔知產品有無幫助就好易放棄,如果除左去美容院外可以自己日日都跟進自己的肌膚狀況就好了
 
 
從前覺得妙想天開的事,沒想到被Gratus實現出來了!!!
現在Gratus mobile app更新了新功能「Skin Snap」, 結合AI人工智能 + 肌底透析技術,
只要短短5分鐘,就可以逐層剖析肌底潛問題, 手機都可以變成專業的皮膚分析師啦!
點選Skin Snap後立即Snap,跟據指示拍出清晰的正面及側面照。
 
 
照片上載後只需等5分鐘即可收到報告。
 
 
此功能專爲亞洲女性而設,有超過2萬人的肌膚數據作支持,
而輸入的年齡資料可以與所帶同齡人的數據作對比及參考,讓你更透析潛在問題。
不出所料,我最在意的緊緻度真的見紅了,比同齡人更嚴重(哭哭)
 
 
最貼心的是它不只為你分析肌膚問題,更會跟據肌膚數據,
智能推薦針對性解決方案,每一個建議均有醫生認證及核實,絕對可靠。
Skin Snap建議我做Ultherapy輪廓拉提療程,做完下次影比大家睇緊緻度有無好轉。
說了這麼多,相信你一定心思思想問這個app是否收費, 但我要告訴你是免費的~~~
一毛錢都不用花就可獲得專業的皮膚分析及經醫生批核的個人化方案喔! 趕快去下載吧!
https://www.gratus.com.hk/s/6CY9WP
 
 
*產品由品牌提供。
 
喜歡我的分享歡迎FOLLOW我喔~
 
MisssYetta 椰撻小姐
Blogger | Host | Web Editor
歡迎合作/活動邀請 | 聯絡電郵:misssyetta@gmail.com

沒有留言:

張貼留言